lördag 1 januari 2011

Två flugor i en smäll

Det nya året kommer bli super...kanske. Vem vet, kanske jag kommer bryta ett ben eller något. Inte kul. Men man kan inte annat än att hoppas att det blir ett bra år. Det nya året firades med dunder och brak, eller i alla fall dunder...fyra minuter innan tolvslaget var det inte jättemånga som sköt raketer men när det blev 2011 var himlen ganska fylld med allt annat än moln och tråktråk. Jag hade inte tänkt så mycket på hur jag skulle fira nyår förrän dagen innan så jag fick följa med mina päron och syster yster till några vuxna dudes. När vi är hos dom får jag reda på att jag hade fått följa med Philip till "någon". men jaja, han var redan iväg så jag stannade :P. Strunt samma men när vi står på vägen för att titta och raketa så är det klart att typ 20 människor, som jag vet vilka de är (de flesta i alla fall), kommer gående. Dom var lite galna och där stod jag med min fina nyårshatt med mina föräldrar och med Fanta i ett litet plastglas. Lite awkward förrutom Fantan då (Y). Gott nytt år folks!!


Okej, här kommer den andra flugan.
Jag fyller snart år!! Jag önskar mig så himla bra saker tycker jag. Jag menar, jag brukar kunna ta i ganska mycket med mina önskningar. Som att jag vill ha en häst eller en bil eller nåt, men i år har jag skärpt mig. Här är min fina lista:
Cupcake-halsband misssmith.se
Färgade linser
Brun resväska

Rött litet kylskåp från SMEG
Svart/vitt el Grön/vitt diadem misssmith.se
Dokumentärserien Life på Bluray


Ring Cape dam
Ring Kissekatt
Cupcake-ring

Rosa/rosa glas - solglasögon misssmith.se
Solglasögon misssmith.se
Strumpbyxor misssmith.se
Cupcake-ring misssmith.se


Solglasögon misssmith.se
Solglasögon misssmith.se
Cupcake-örhänge misssmith.se
Solglasögon misssmith.se


Rosettring
Glassörhänge misssmith.se

Kameraring
Bilring (...)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar